..ukhwah yang terjalin..

Tuesday, July 19, 2011

..ini kisah aku..

..salam ukhwah..

membesar dgn cerita HARRY POTTER. dgn gandingan HARRY, RON & HERMIONE. aku sentiasa berada di awang-awangan yg penuh fantasi. leka dan bersemangat melihat mereka menempuh segala cabaran. cemburu melihat mereka berjaya. dari kecil, ku didik dr supaya setabah HARRY. ak berazam supaya mnjadi secantik perwatakan dan bijak seperti HERMIONE. dan sentiasa setia kawan seperti RON.

mungkin bg kalian, itu semua khayalan. fantasi di luar jangkaan. tp bg ak, itu semua impian, harapan dan renungan. melihat perspektif yg berbeza melalui cerita yg sama. Kini, umur aku semakin meningkat. seiring dgn cerita HARRY POTTER. bertambah masalah di setiap liku kehidupan, menuju ke kemuncak permasalahan. bila semua akn terlerai. lemah longlai saat tiap badai berjaya di rempuh. harus menjadi mkin tabah d setiap satu.

di pengakhiran cerita ini, HARRY & TEMAN2 mendirikan rumah tangga. ya! pada usia yg menganjak 20an, sememangnya, org2 sekeliling sudah mula bercakap tentang jodoh. malah, ak sndr memikirkan nya. bukan kerna galak atau gatal, namun lumrah bg serang perempuan, ingin sebuah hubungn itu kekal.

ak berkias mnggunakan HARRY POTTER, kerna hny ini cerita yg ak mmbesar dan memahami rentak ceritanya..

akhir kata, andai ada jodohku di luar sana. hny stu ku tuju. sayangi aku seadanya, kasih aku semampumu. cintai aku kerna yg satu. mohon petunjuk pada yang ESA, agar jodoh kta panjang, segala urusan dipermudah.

**contengcontengcomot
mcm2 bende yg berlaku lately. runsing~

1 comment:

Anonymous said...

pas ni pasti rindukan Harry Potter.. hurm,,,