..ukhwah yang terjalin..

Wednesday, February 16, 2011

..no ENTRY..

salam ukhwah..

mtk maaf kt temanteman,, dalam beberapa hari neyh myb husna x berkesempatan nk wat entry baru, sbb sangatsangat sibok dgn asgment yg banyak, test, quiz dan tutorial yg memanggil2 mtk husna menghadap buku. oleyh itu,, blog neyh akan sunyi buat sementara,, tp mcm2 mne pown, sudi sudilah singgah kt pondok usang husna neyh tok meriahkn dy mse husna xd.. nt husna akn kembali ngn entry baru.. jangan rindukan husna taw.. =P

contengcontengcomot**
doakan husna dalam test dan quiz, husna dah x mo jatuh untuk kesekian kali.

6 comments:

Mr.Kerro said...

huhu pasni cuna dh xde msa layan MK dah..huhu...anyway, belajar leklok tau...gud lak utk kuiz dan assiment..ala small matter je tuh..hehe...

cik Ladies said...

tak rindu pun?? ahaha , knp tak de entry niey.. nnti CL rindu kt Husna ,, uhuk :(

.. cik FLUTTERBY .. said...

MK,, cuna de la nt cri2 MK. tp MK kn da ngn CL.. hahahah!! nt cuna pesan soh CL layan k.. =P

erk!!! maduku!!! hahaha,, td ckp x rndu, pastuh rndu pulak?? aiyoooo..
nt husna abes sumer2 tuh, husna wat entry smuler k.. =)

The Crow Empire said...

Husna!! takde2. buat entri jugak. heip!

Selamat menjalani ujian dan kuiz yeh! Cayok!

(^____^)

.. cik FLUTTERBY .. said...

crow!!! doakan husna...

padlie said...

dahulukan yg utama..
slamat study.. :)
http://ceritapadlie.blogspot.com/